تکنولوژی بکار رفته در نرم افزار مدیریت ساختمان

تکنولوژی بکار رفته در نرم افزار مدیریت ساختمان

تکنولوژی های زیادی جهت برنامه نویسی وجود دارد که نرم افزارهای مفیدی با آنها تولید و نوشته شده است ولی مسئله ای که بسیار مهم است استفاده از تکنولوژی روز است زیرا نرم افزارهای استفاده شده با تکنولوژی قدیمی حتی اگر کارامد هم  باشد محکوم به شکست هستند زیرا زبان های برنامه نویسی هر روز در حال پیشرفت هستند و این پیشرفت نیاز کاربران را برطرف میکند .

فرض کنید نرم افزاری با تکنولوژی قدیمی دارید که بسیار کارامد است ولی سرعت آن بدلیل قدیمی بودن کم است و یا توسعه پذیری آن بالا نیست و یا امکان برقراری ارتباط با سیستم های دیگر را ندارد . پس شک نکنید که نرم افزار با تکنولوژی قدیمی و ضعیف محکوم به شکست است .

در تولید نرم افزار مدیریت ساختمان از جدیدترین تکنولوژی استفاده شده است که این مسئله باعث شده است که برنامه بسیار توسعه پذیر باشد ، سرعت بالایی داشته باشد و دارای امنیت بالایی باشد و از همه مهم تر در دسترس بودن (online) آن است .

در تولید نرم افزار مدیریت ساختمان از .netcore ورژن 7 استفاده شده است و این تکنولوژی هر لحظه در حال توسعه و پیشرفت است و هر زمان که ورژن جدیدی ایجاد شود این سیستم نیز ارتقاء پیدا میکند . جهت ذخیر دیتا از sqlserver استفاده شده است و جهت راحتی کاربر در استفاده از برنامه از jquery و ajax نیز استفاده شده که باعث میشود نرم افزار بصورت spa ایجاد و اجرا شود و کاربر هنگام کار با سیستم احساس بهتری در انجام عملیاتها داشته باشد .

بطور کلی با توجه به اینکه نرم افزار مدیریت ساختمان با تکنولوژی بروزی ایجاد شده است برتری زیادی نسبت به سایر سیستم های تولید شده دارد :

  • سرعت بسیار بالا
  • امنیت بالا
  • توسعه پذیر بودن و امکان ایجاد امکانات جدید
  • آنلاین بودن
تکنولوژی های زیادی جهت برنامه نویسی وجود دارد که نرم افزارهای مفیدی با آنها تولید و نوشته شده است ولی مسئله ای که بسیار مهم است استفاده از تکنولوژی روز است زیرا نرم افزارهای استفاده شده با تکنولوژی قدیمی حتی اگر کارامد هم  باشد محکوم به شکست هستند