برنامه شارژ ساختمان

برنامه شارژ ساختمان

یک برنامه شارژ ساختمان در عین حالی که میبایست کار ثبت شارژ و پرداخت شارژ را به راحتی انجام دهد ، دقت بالایی نیز داشته باشد . زیرا با یک اشتباه کل هزینه ها و حساب ها بهم میخورد . بنابراین بسیار مم است که برنامه شارژ ساختمان دارای دقت بالایی داشته باشد .

ثبت شارژ واحدها یکی از کارهای برنامه شارژ ساختمانی تولید شده است و شما میتوانید علاوه بر ثبت شارژ واحدها عناوین مختلف پرداختی برای واحد ها و ساختمان را داشته باشید و این امکان در برنامه شارژ ساختمان وجود دارد که عناوین مختلف با زیرگروهای مختلف ایجاد کنید مثلا عنواع شارژها ماهیانه ، شارژ عمرانی ، عنواع تعمییرات و غیره .

در برنامه شارژ ساختمان این امکان فراهم شده است که یک کاربر بتواند هرتعداد واحدی را که ادمین اجازه دهد کنترل کند که این کنترل شامل مشاهده سندهای پرداخت و امکان پرداخت آنها و دسترسی به قسمت هایی که به آنها دسترسی دارد .

هر واحد کیف پول مخصوص به واحد خود را دارد که با شارژ آن امکان پرداخت سندهای پرداختی وجود دارد . این سیستم به گونه ای طراحی و مدیریت شده است که بسیاری از کارها توسط خود سیستم انجام میشود و شما فقط با چند کلیک ساده اقدام به پرداخت یا ایجاد سندهای پرداختی میکنید .

مثلا اگر به اشتباه سندپرداختی ایجاد شود و کاربران آنرا پرداخت کرده باشند یا پرداخت نکرده باشند میتوانید آنها را حذف کنید حال با حذف سندپرداختی خود سیستم بصورت اتوماتیک کارهای بازگشت مبالغ به کیف پول کاربران و یا صندوق ساختمان را انجام میدهد و از بهم ریختگی مبالغ جلوگیری میشود . حتی اگر واحدی حذف شود که کلا این کار اشتباه است با توجه به پرداختی هایی که برای واحد انجام شده است مبالغ موجود در کیف پول واحد به صندوق ساختمان انتقال میابد و در توضیحات آن مشخص است که شارژ صندوق ساختمان به چه منظوری بوده است که تمامی مراحل بصورت خود کار انجام میشود .

پس حتی اگر در مورد حسابداری اطلاعات کمی دارید نگران نباشید خود سیستم این کار را به خوبی انجام میدهد .

یک برنامه شارژ ساختمان در عین حالی که میبایست کار ثبت شارژ و پرداخت شارژ را به راحتی انجام دهد ، دقت بالایی نیز داشته باشد .