دسترسی آسان به نرم افزار مدیریت ساختمان از هر مکانی

دسترسی آسان به نرم افزار مدیریت ساختمان از هر مکانی

استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان باید به گونه ای باشد که شما از هر مکان و موقعیت جغرفیای بتواند به سیستم متصل شوید و نیاز خود را برطرف کنید . حال بسیاری از سیستم های مدیریت ساختمان احتیاج به سرور مرکزی دارند و حتما باید در آن مکان حضور داشته باشید تا بتوانید با سیستم کار کنید و یا اینکه با ترفند های اتصال شما را از خارج به داخل برقرار میکنند و اصطلاحا برنامه ویندوز بیس است .

در سیستم مدیریت ساختمان طراحی شده پایه کار وب بیس است یعنی احتیاجی به سرور داخلی نیست و سرور آنلاین مورد استفاده قرار میگیرد از این رو میتوان از هر جایی با استفاده از اینترنت به نرم افزار مدیریت ساختمان متصل شده . حال آنلاین بودن برنامه علاوه بر اینکه اتصال شما را از هرمکانی میسر میسازد این امکان را فراهم میکند که شما بتوانید به سیستم های دیگری نیز متصل شوید و از اطلاعات آنها استفاده کنید .

فرض کنید شما یک سیستم کنترل پلاک خودرو دارید که وظیفه ورود خودکار ماشین ها را برعهده دارد حال میتوان این سناریو را در نظر گرفت که اگر واحدی بدهکاری 3 ماهه داشت اجازه ورود به پارکینگ را نداشته باشد . البته با قانونی و غیرقانونی بودن این کار ، کاری نداریم مسئله ای که مطرح است اینست که میتوان 2 سیستم را با یکدیگر متصل کرد و نرم افزار مدیریت ساختمان همچین امکانی را دارد تا با سیستم های دیگر در ارتباط باشد .

استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان باید به گونه ای باشد که شما در هر مکان و موقعیت جغرفیای بتواند به سیستم متصل شوید و نیاز خود را برطرف کنید